Xerno.cz

Firemní webové stránky

Pro firmu je dnes nezbytností vlastnit internetové stránky, aby si potenciální zákazníci a partneři mohli snadno vyhledat info, kontakty a reference. Neméně důležitý než existence stránek je i jejich vzhled – seriózní, ale ne nudný design, přehlednost a interaktivita. Zásadní je i jejich zobrazení při vyhledávání - pokud možno co nejvýše, což závisí na klíčových slovech. To vše jsme Vám schopni zajistit. Vyrobíme Vám stránky přesně pro potřeby Vaší společnosti.

Prohlédněte si níže uvedené příklady, abyste si mohli co nejlépe promyslet, co bude nejlepší pro Váš web – nebo nás rovnou kontaktujte a společně se dohodneme na nejlepší strategii.

Příklady řešení firemních webových stránek

  • Reklamní agentura: Moderní účelný design, ne však strohý; již na webu reklamní agentury musí být vidět invence a originalita. Intuitivní navedení návštěvníka na reference a kontakt. Nevyžaduje mnoho podstránek.
  • Cestovní kancelář: Výrazný svěží design, který na první pohled upoutá pozornost. Počet podstránek závisí na nabídce destinací. Rozhodně velké množství lákavých fotografií z jednotlivých oblastí a konkrétních resortů – i ty jsme schopni Vám zajistit.
  • Kosmetické studio: Jednoduchý, příjemný design zejména v jedné barvě (pro tento účel jsou vhodné hlavně svěže zelená a světle růžová), elegantní písmo v nadpisech, klasické ve zbytku textů. Velmi přehledná orientace přes menu na několik podstránek (o nás, služby, personál, ceník, kontakty).
  • Prodejce kabelek a módních doplňků: Originální, barevný (ne však přeplácaný) a neotřelý design, který sám o sobě působí jako součást módy. Snadná navigace na informace o návrháři a kontakty. Pokud firma chce přímo prodávat výrobky na internetu, může k tomu využít náš e-shop.
  • Obchod s biopotravinami: Přírodní design zařízený převážně v zelené barvě, s prvky hnědé (popř. se strukturou dřeva) a doplňkových pastelových barev. Na hlavní stránce stručné info a několik fotografií, popř. rovnou i kontakty (nebo mohou být na separátní podstránce s tím, že uživatel na ně bude naveden z hlavní strany). Na podstránkách nabídka produktů, nejlépe i s informacemi o jejich původu. Pro případný prodej přímo na internetu využijte e-shop.